Ons Verhaal

Begin

In 2019, net na het afronden van hun middelbare school, kregen twee broers een lumineus idee. Bij het aanschaffen van hun gloednieuwe laptops (voor hun studie), kregen ze dankzij een toffe Apple actie, een extra cadeautje: een Beats koptelefoon. En wat doe je als jonge ondernemende geesten? Precies, die koptelefoon ging de digitale etalage in op bol.com. En geloof het of niet, binnen een weekje was hij al verkocht! Zo begon het avontuur van 2 jonge ondernemers.

Eerste inkopen

Met het zorgvuldig gespaarde salaris van het vakkenvullen bij de Albert Heijn, begonnen ze van alles in te kopen. Het assortiment was een bonte verzameling: van topmerk speakers tot designer onderbroeken. Een duidelijke lijn in de inkoop was er niet, maar dat maakte het juist zo speciaal. Het was hun passie voor ondernemen die de leidraad vormde.

Eerste eigen merk

Vervolgens vonden de broers dat het tijd was voor de volgende stap: een eigen merk creëren. De opkomst van TikTok kon niemand ontgaan; iedereen was in de ban van perfecte belichting voor hun video's. En daar zagen de broers hun gouden kans. Ringlampen werden hun nieuwe focus. Ze kochten deze in kleine partijen in en zorgden voor een persoonlijke touch door ze te verpakken in dozen van hun eigen merk. Het bleek een schot in de roos, want de klanten waren er helemaal weg van!

Te ambitieus?

De verkoop ging als een speer en voor ze het wisten, konden ze de vraag bijna niet aan. Dus, wat besloten deze twee enthousiaste ondernemers te doen? Ze bestelden gewoonweg een hele container met maar liefst 2500 stuks! Een ambitieuze zet, zeker als je bedenkt dat hun kantoor maar 25m2 was. Oeps, misschien hadden ze toch iets té groot gedacht. Maar geen paniek, ze hadden twee maanden voordat de ringlampen geleverd zouden worden. De klok tikte en het was duidelijk: het was hoog tijd voor een upgrade qua ruimte.

Begin

In 2019, net na het afronden van hun middelbare school, kregen twee broers een lumineus idee. Bij het aanschaffen van hun gloednieuwe laptops (voor hun studie), kregen ze dankzij een toffe Apple actie, een extra cadeautje: een Beats koptelefoon. En wat doe je als jonge ondernemende geesten? Precies, die koptelefoon ging de digitale etalage in op bol.com. En geloof het of niet, binnen een weekje was hij al verkocht! Zo begon het avontuur van 2 jonge ondernemers.

Eerste inkopen

Met het zorgvuldig gespaarde salaris van het vakkenvullen bij de Albert Heijn, begonnen ze van alles in te kopen. Het assortiment was een bonte verzameling: van topmerk speakers tot designer onderbroeken. Een duidelijke lijn in de inkoop was er niet, maar dat maakte het juist zo speciaal. Het was hun passie voor ondernemen die de leidraad vormde.

Eerste eigen merk

Vervolgens vonden de broers dat het tijd was voor de volgende stap: een eigen merk creëren. De opkomst van TikTok kon niemand ontgaan; iedereen was in de ban van perfecte belichting voor hun video's. En daar zagen de broers hun gouden kans. Ringlampen werden hun nieuwe focus. Ze kochten deze in kleine partijen in en zorgden voor een persoonlijke touch door ze te verpakken in dozen van hun eigen merk. Het bleek een schot in de roos, want de klanten waren er helemaal weg van!

Te ambitieus?

De verkoop ging als een speer en voor ze het wisten, konden ze de vraag bijna niet aan. Dus, wat besloten deze twee enthousiaste ondernemers te doen? Ze bestelden gewoonweg een hele container met maar liefst 2500 stuks! Een ambitieuze zet, zeker als je bedenkt dat hun kantoor maar 25m2 was. Oeps, misschien hadden ze toch iets té groot gedacht. Maar geen paniek, ze hadden twee maanden voordat de ringlampen geleverd zouden worden. De klok tikte en het was duidelijk: het was hoog tijd voor een upgrade qua ruimte.

"Hoe krijgen we dit ooit vol?"

De verhuizing

Na wat speurwerk en meerdere gesprekken met makelaars, vonden ze het ideale pand: een magazijn van 150m2 met daarbij een kantoor van maar liefst 170m2. Toen ze hun spullen verhuisden, keken ze om zich heen en dachten: "Hoe krijgen we dit ooit vol?" Het kantoor leek wellicht wat aan de grote kant, maar voor twee jonge gasten was dat alleen maar een voordeel. Wat een ruimte om met vrienden te chillen! In een mum van tijd stonden er een pooltafel, een pingpongtafel en game set-up, waardoor de grote kantoren direct een stuk gezelliger werden.

Fitness Dolheid

De verkoop van de ringlampen ging onverminderd voort, maar de broers zagen meer kansen op de horizon. Precies op dat moment zaten we midden in de corona-periode en alle sportscholen waren dicht. Beiden waren fervente fitnessliefhebbers en het gemis van de sportschool viel zwaar. Toen bedacht een van de broers: "Als wij de gym missen, dan zijn er vast meer mensen die dat doen." Het duurde dan ook niet lang voordat ze besloten fitnessartikelen aan hun assortiment toe te voegen. Van gewichten tot yogamatten, ze hadden het allemaal.

Passie

Hoewel de ringlampen en sportartikelen goed verkocht werden, lag daar niet de echte passie van de broers. Ze haalden daar niet de voldoening uit die ze zochten. Hun hart lag bij meubels. Ze hadden een duidelijke visie: de vaak torenhoge prijzen en lange levertijden in de meubelbranche moesten anders. Ze waren ervan overtuigd dat stijlvolle meubels niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Met vastberadenheid waren ze klaar om de meubelmarkt een frisse wending te geven. Hun motto? Zo betaalbaar mogelijk!

De verhuizing

Na wat speurwerk en meerdere gesprekken met makelaars, vonden ze het ideale pand: een magazijn van 150m2 met daarbij een kantoor van maar liefst 170m2. Toen ze hun spullen verhuisden, keken ze om zich heen en dachten: "Hoe krijgen we dit ooit vol?" Het kantoor leek wellicht wat aan de grote kant, maar voor twee jonge gasten was dat alleen maar een voordeel. Wat een ruimte om met vrienden te chillen! In een mum van tijd stonden er een pooltafel, een pingpongtafel en game set-up, waardoor de grote kantoren direct een stuk gezelliger werden.

Fitness Dolheid

De verkoop van de ringlampen ging onverminderd voort, maar de broers zagen meer kansen op de horizon. Precies op dat moment zaten we midden in de corona-periode en alle sportscholen waren dicht. Beiden waren fervente fitnessliefhebbers en het gemis van de sportschool viel zwaar. Toen bedacht een van de broers: "Als wij de gym missen, dan zijn er vast meer mensen die dat doen." Het duurde dan ook niet lang voordat ze besloten fitnessartikelen aan hun assortiment toe te voegen. Van gewichten tot yogamatten, ze hadden het allemaal.

Passie

Hoewel de ringlampen en sportartikelen goed verkocht werden, lag daar niet de echte passie van de broers. Ze haalden daar niet de voldoening uit die ze zochten. Hun hart lag bij meubels. Ze hadden een duidelijke visie: de vaak torenhoge prijzen en lange levertijden in de meubelbranche moesten anders. Ze waren ervan overtuigd dat stijlvolle meubels niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Met vastberadenheid waren ze klaar om de meubelmarkt een frisse wending te geven. Hun motto? Zo betaalbaar mogelijk!

Missie

"Wij willen met onze meubels voor elk huis een leuke en betaalbare plek creëren."

Verhuizing #2

En ja hoor het was raak. Betaalbare meubels waren precies waar mensen naar op zoek waren en de zaken bloeiden als nooit tevoren. Binnen een jaar groeiden ze uit hun vorige pand. Dus, op naar een nieuwe locatie! Ditmaal kozen ze voor een puur magazijn van 500+m2 zonder kantoorruimte, want de kantoor... Ja die konden ze zelf bouwen! Deze keer lieten de broers de opmerking "hoe krijgen we dit ooit vol" wijselijk achterwege.

Huidige staat

"De jongens zetten momenteel alles op alles om de meest prachtige collecties en producten samen te stellen. En zoals je kunt zien, begint ons magazijn al behoorlijk vol te raken. We beloven dat we altijd ons uiterste best zullen doen voor jou als klant. Groetjes, Adil & Enes."

Verhuizing #2

En ja hoor het was raak. Betaalbare meubels waren precies waar mensen naar op zoek waren en de zaken bloeiden als nooit tevoren. Binnen een jaar groeiden ze uit hun vorige pand. Dus, op naar een nieuwe locatie! Ditmaal kozen ze voor een puur magazijn van 500+m2 zonder kantoorruimte, want de kantoor... Ja die konden ze zelf bouwen! Deze keer lieten de broers de opmerking "hoe krijgen we dit ooit vol" wijselijk achterwege.

Huidige staat

"De jongens zetten momenteel alles op alles om de meest prachtige collecties en producten samen te stellen. En zoals je kunt zien, begint ons magazijn al behoorlijk vol te raken. We beloven dat we altijd ons uiterste best zullen doen voor jou als klant. Groetjes, Adil & Enes."